Underbara sol

Datum: 2011-03-20 | Tid: 11:29:34

Det blev ingen bio igår heller haha. Jag och Nanna var lite sent ute med bokning, så det var typ fullsatt, fanns bara sugiga platser kvar. Då tappade vi lusten. Så jag drog hem till henne istället och vi tog det lugnt och pratade om livet och allt möjligt. Innan det var jag ju på promenad och tog massa fina bilder på världens bästa hund, som jag ska slänga upp. Några iaf. 

Jag tog morgonrundan med vovve idag också, man blir på så bra humör av detta vädret, iih!

Ska börja rensa mina garderober snart tror jag, vår - och sommarkläder måste ju få plats!



grabben som fyller nio bast nästa vecka!
tiden går sjukt snabbt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0