Tar igen

Datum: 2011-03-26 | Tid: 20:48:55

Har inte bloggat på några dagar, för jag har haft lite fullt upp. I torsdags började jag sent som sagt, och hade en väldigt chillig dag. Sen drog jag hem till Berna och pluggade matte. Igår hade vi matteprov, och det gick faktiskt helt okej. Det är skönt. På kvällen var jag bara hemma, skrev klart en uppsats som jag skickade in halv tolv haha, och tog det lugnt. Idag har jag shoppat med mamma, det var mysigt. Köpte ett par converse! Och en tröja, som jag kan slänga upp bilder på sen. 

Nu har vi släckt alla lampor och tänt massa ljus här. Earth hour ju. Sjukt mysigt faktiskt. Så nu ska jag fortsätta att njuta av lördagkvällen. 

Pussåkram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0