Min dag

Datum: 2011-03-16 | Tid: 20:15:51

Har varit bra! Jag hade bara utvecklingssamtal på morgonen och sen slutade jag. Det gick brabra. Drog hem och käkade lunch och kollade på film med pappa (som jag älskar att göra för vi har typ samma humor). Och sen drog jag iväg hem till syrran och fick kläder som hon typ knappt har använt. Det är bra att vi har samma goda smak typ, på det mesta. Sen drog vi hem hit och käkade middag och myste. 

Nu sitter jag och gör lite allt möjligt och min kära dator känns väldigt varm. Stackarn.
Och jusste, är ledig imorn! (hihihi) Så då blir det storstädning av mitt rum som är kaos atm, 
och plugg. Och vovve såklart.



Jag och bästa syster i england år 200...när fan var det? haha
Min kusin gifte sig iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0