Det finns en sorlig lycka

Datum: 2011-03-15 | Tid: 19:14:55

Slutade tidigare än vad som var planerat idag. Väldigt skönt. Solen lyste och värmde och gjorde en glad hela dagen. Jag har saknat den otroligt mycket, under de kalla månaderna, men nu verkar den faktiskt vara här för att stanna. Eller, man ska inte säga något, då blir det väl snöstorm imorgon. 

Jag smsar med en söt person (tror jag) och snackar med mina bästaste vänner. Jag har verkligen varit superglad idag, var sjukt skönt att få sova ut i morse. Men jag känner mig ledsen nu på något vis, vet inte riktigt. 

Det är så sjukt allt som händer i världen också, man får vara lycklig att man har det så bra.

Nu ska jag... Göra någonting i alla fall. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0