Hoppsan!

Datum: 2011-04-03 | Tid: 20:15:40

Ojojoj vad jag inte har bloggat på hela helgen. Har inte orkat eller tänkt på det faktiskt. Men nu så! Och jag glömde kameran när jag drog till praktiken i söndags, så jag har inga bilder denna helgen. Men den här veckan ska det fotas! Ååh, det är så underbart på Jursta. Alla är så snälla och hästarna är så fina och söta. Man blir så glad, hihi. 

Jag är på väldigt bra humör, fråga mig inte varför. Var på bio igår och såg Let Me In. Den var bra faktiskt, jag har inte sett den svenska versionen, men den amerikanska va bra. Chloe Moretz, som spelar flickan, är så sjukt duktig skådis. Se den!

Just nu sitter jag och käkar pannkakor med glass, och borde börja packa. Ska ta och göra det nu.
Jag drar tillbaka imorn igen. Ha det bäst!


Sevärd, verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0