Idag bär det av...

Datum: 2010-11-21 | Tid: 13:57:49
På praktik i tre veckor! Till Jursta Gård ska jag med Berna. Jag kommer antagligen inte ha något internet där, men kommer hem på helgerna så ni hör av mig då. Jätte surt, men så är det. 

Helgen har varit bra och lugn. Nannabäst va här igår, vi kollade på MUSE-konserten HAARP och pratade och chillade. Trevligt var det. 

Jag har en väldig träninsverk, fortfarande, från i fredags när jag hade hästövningar hela dagen. Körde Orion (farfar) och han var sjukt stark och pigg och glad. Han är liksom 24 bast! Det var bara jag och en till där, så det var asnajs! På morgonen innan lunch körde vi då, sen efter lunch hade vi lite sjukvård. Vi lindade hästen Takidas sår-ben och Surfinias svullna sår-ben. Duktiga var vi! Det blev tydligen fint. Sånt där är väldigt bra att lära sig faktiskt. 

Nu ska jag försöka få tag på Berna och sen börja packa och så. Så hörs vi om en vecka typ.
Ha det bäst



Såhär fint blev det på Takida va.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0