Två pluggdagar och en middag

Datum: 2011-03-03 | Tid: 23:45:09

Jag uppdaterade igår men blogg.se va tydligen lite fucked up
så det lades inte upp. Igår träffade jag iaf bästa Berna och käkade lunch med henne i stan, sen drog vi och hämtade en iphone till henne (avis, men vänta bara, snart kommer jag med min iphone 4) och sen hem till henne och pluggade. Och vi pluggade faktiskt, duktiga tjejor. Käkade middag där och hade det mys.

Idag kom Berna hit och pluggade och käkade grekiskt till lunch, sen senare hade jag middag med henne, Nanna och Josefin. Det var mysigt. Vi käkade mammas goda mat, hihi. Jag snackar mycket om käk känner jag, fniss. Men nu har alla gått hem och lämnat mig ensam.

Nu är jag väldigt trött, så ska nog gå och lägga mig. Imorgon ska jag åka in till stan med mamma och sen plugga.

Pusspånosen 



Min vovve, alltid lika knasig och alltid lika bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0