Wonderful you came by

Datum: 2011-01-07 | Tid: 18:16:37


Igår var min bästa Nanna här och tog det lugnt, pratade om livet haha, tittade på film (Legend of The Guardians!) och hade en mysig 13dagsafton. Hon sov här och vi flummade mitt i natten som vanligt. Du är bäst darling!

Ikväll ska jag göra absolut ingenting. Typ film. Så skönt. Avslutning på lovet (depp). 

Nu är det exakt en vecka sen nyårsafton. Känns helt sjukt. Jag kom på att jag inte berättade om min. Lite sent, men här kommer det:
Jag och Nanna och Josefin drog då hem till min syster Jenny på fest. I början var det bara vi där men sen kom det fler och fler. Vi mötte upp en till polare och drog upp till festen igen och hade det askul. Jag hade det iaf haha, och jag är nästan säker på att alla hade ett bra nyår! Så awesome. Hon hade många roliga kompispolare min syster, roligt, roligt. Vi var typ 40 pers tillslut i hennes lilla tvåa. Crowded but mycket trevligt!

Typ så var min nyårsafton i kort beskrivning. Den var toppen. Dagen efter var nog så seg den kunde bli. Man mådde som man förtjänade men det var värt det. Mina polare e besthesta!
Nu: fredagkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0