Sommaren är den bästa tiden på året.

Datum: 2011-01-10 | Tid: 18:49:42


Jag och Berna har pratat om sommaren hela dagen idag nästan. Den kommer bli så underbart bäst.

  • Jag fyller 18. Det är nog det bästa av allt. Alla är välkomna på mitt och Nannas parteey, hehe.
  • Jag ska vara på landet minst en vecka och bara sola och bada och inte tänka på något annat.
  • Jag ska (vill åtminstone) dra på Peace and Love och se Kings of Leon. Skulle vara så sjukt grymt.
  • Jag ska ha sommarjobbat och fått ihop massa cash till sommaren som jag bara ska slösa bort på allt jag vill ha!
  • Jag ska antagligen dra ner till Blekinge igen och hyra häst med bästa Therese.
  • Jag ska träffa massa folk jag inte brukar hinna träffa och träffa nytt folk!
  • Jag ska fota så mycket att jag nästan dör lite och sen fota lite till, allt och alla ska med på bild!
  • Jag ska festa gal1 för jag kommer vara 18 från den 8 juli!
  • Jag ska dra på krogen med min finaste och bästa syster.
  • Jag ska njuta av varenda varm dag och vara lyckligast i världen.

Ja, ungefär så. Nej, den kommer bli bättre än så. Iih jag kan inte vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0