So effing tired.

Datum: 2011-01-12 | Tid: 22:49:53


Äpplen. Goda och runda. Nu vet inte jag vad det har med saken att göra, men ändå! Så trött är jag.

Hela denna dagen har jag varit helt slut. Trött som en gnu. Jag har ändå inte sovit väldigt lite, men jag skyller på första veckan i skolan. Det är därför. Kom hem vid fyra och la mig direkt i sängen och somnade. Sov i fyra timmar. Vi får se hur det går att sova inatt, men det ska nog gå bra för jag är fortfarande trött, hah. Det blev inget roligt inlägg nu heller. Förlåt för det. 

Nu ska jag börja kolla på en serie som heter Veronica Mars, som Nanna har tipsat om. Så det blir det och sen sova. Försöka åtminstone. 

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0