Same same but different

Datum: 2011-01-13 | Tid: 21:03:11
Jag sitter och kollar på Grotesco-klipp och väntar på att klockan ska bli nio. Fun with Dick and Jane går på sexan! Har sett den hur många gånger som helst. Men ska nog se den igen. Jim Carrey är bäst. Love it.

Jag har inte varit lika trött idag. Det känns bra. Mina timmar sömn igår gjorde nog susen, och det gick faktiskt att sova sen på kvällen. Hihi. Imorn är det fredag iallafall. Så skööönt! 

Eller... Det blir nog Veronica Mars istället. Jag vettifan. Hehe.



Men asså kolla på honom. Han är ju bara för knasig. Och, vintern börjar försvinna nu så han behöver klippas också. Han är så söt när han är nyklippt. Ser ut som en valp igen. Men asså. Hahahah<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0