Leave yourself behind.

Datum: 2011-01-26 | Tid: 21:49:08


hahaha!

Kollade igenom lite gamla saker när jag kom hem idag. Sånt är kul. Detta brevet skrev jag till mig själv när jag skulle börja mellanstadiet precis, och fick läsa det i sexan. "Mina favorit ämnen är slöjd matte och gympa". Vänta va? Matte?! Jag måste ha skrivit det bara för att verka cool..

Jag är på sjukt dåligt humör idag. Eller ikväll med. Jag har inte varit såhär otaggad på någonting på länge. Har matteprov imorgon nämligen, och det känns inte speciellt bra. Visst, jag har pluggat och så, men det känns inte som att någonting överhuvudtaget fastnar i min skalle. Plus att, vår kära mattelärare sa att vi skulle få ha formelblad, och nu ska vi tydligen inte ha det. Det säger han dagen innan nu att vi inte ska få det. Eh ursäkta? Bara undrar hur man kan göra så..

Nu ska jag sova tror jag. Lägga mig tidigt och sova massor. Har hästövningar imorn, det är något positivt åtminstone. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0