I can see!

Datum: 2011-01-28 | Tid: 21:12:47


Va? Jag? 
hehe.

Jag kom hem ganska nyligen efter en lång dag. Trodde inte att jag va så trött men när jag satte mig när kände jag det. Slutade plugget 13.40 och drog direkt in till stan och tog bussen till S:t Eriks Ögonsjukhus. Där fick jag en synundersökning av min bästa syster. Det är helt sjukt, hon pluggar till optiker och är klar till sommaren. Så snabbt går tiden alltså. Har iallafall nya linser nu med bättre styrka. Det känns finemang! Vi drog till donken och käkade middag och satt där i flera timmar och bara pratade. Min syster är bäst. Det är inte ofta jag bara träffar henne så utan att hon kommer hem till oss, hela familjen liksom. Det var skönt.

Min fredagskväll kommer bestå av någon film eller serie, chips och cola! (Nyttiga dagen idag). Och imorgon händer nåt annat. Ska träffa bästa vännen åtminstone. Så får vi se.

Ha en bra kväll alla fina! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0