Duktigt

Datum: 2011-01-15 | Tid: 21:26:49


Idag har jag förtusan varit duktigast och storstädat hela lägenheten. Lite vårstädning sådär. Så kan våren känna sig välkommen och börja någon gång! hihihi. 

Just nu sitter jag och snackar med två av mina bästa vänner och är glad. Jag är väldigt glad idag. Fråga mig inte varför. Det bara är så. Det är underbart. 

Ikväll blir det My Best Friend's Girl som går på fyran och familjetid. Med godis och mys. Passar på och ta det lugnt gör jag denna helgen. Imorn blir det plugg och skit. Inte lika kul. Men vad ska man göra? Man ska väl vara glad att man får gå i skolan. 

Ha en härlig kväll nu!

Asså... Familjetid... Städning... Ta det lugnt på helgen... Jag låter som en medelålders kvinna. Får skärpa mig nu. Heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0