3 bra och 3 dåliga saker

Datum: 2011-01-16 | Tid: 14:20:45
Med denna dagen:

3 dåliga..



Jag måste plugga matte. Matte C dessutom. Asså, kolla vår mattebok, va läskig den är. Det är typ ett psycho som har designat omslaget. Fett lärrigt.



Vädret suger åsna. Man vaknar och ser det där liksom. Det är nästan tur att man ska vara inne och plugga haha. Nejmen, jag vill ha sommar nu. Det borde ha förståtts. 



Min just nu hatade mobil. Det är en Aino (nähä?). Jag tror aldrig mer jag ska skaffa en Sony Ericsson efter denna. Touchen har slutat fungera. Den slocknar aldrig, ligger och lyser hela tiden och laddar därför ur sjukt snabbt. Och knappen man ska kunna trycka på för att den ska slockna, knapplåset, har fastnat och funkar inte. Den stänger av sig själv ibland och dör typ om jag får två sms samtidigt. Pissigt som bara den. Får använda min gamla kära rosa i veckan istället. Ååh, jag fick nästan 1337 på klockslaget där. Attans.



Min plånbok är tom och jag vill shoppa. Heheh. Men det är bara att vänta så får man pengar snart igen. Så den här "dåliga" saken kanske inte räknas, men jo. Det får den göra. Jag måste hitta ett helgjobb så jag kan börja spara också. Det är viktigt faktiskt, och jag vill tjäna cash. Nu vet ni det.

3 bra..



Min kamera är en pärla! Och ja, jag har pyjamas på mig på hihi. Jag är väldigt morgonfin på denna bilden faktiskt. Fint va? :D



Det är söndag och filmkväll! (Säger vi) Eller om jag ska kolla på Veronica Mars. Har helt och fullt fastnat för den serien nu. Satt uppe halva natten igår och knarkade avsnitt. Så bra är den! Men, jag kanske ska se Eclipse. Har inte sett den sen jag fick den, och det var en julklapp från syster. Fast jag såg den tre gånger på bio heheh.



Min växt som jag fick av mamma en dag mår bra. Jag har inte lyckats döda den! Men jag kan ju vara ärlig och säga att det är mamma som tar hand om den. Kolla rötterna på den, den heter spindelormbunke eller nåt. Fett coolt aight?

Det var det. Väldigt fint skrivet va? Jag är stolt över mig själv.


Kommentarer
Postat av: bernabajs

haha, duktig du är på att räkna <333

2011-01-16 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0