What about what I need?

Datum: 2011-02-24 | Tid: 16:17:11

Bra och gott när man har halsont ♥

Jag har precis sett massa avsnitt av Glee som jag tydligen har missat. Det börjar bli bättre igen, blev lite same old, same old förut, men nu har det comeit back. 

Nu halvkollar jag lite på Simpsons och borde börja skriva på svenskan. Men orkar inte riktigt. Är varm, och har lite ont i huvudet. Stannade hemma idag med, tog mig till skolan och försökte, men hämtade bara böcker istället och drog hem. Nu vill jag må bättre tack. Imorn är det trav! Och jusste, jag började köra på Solvalla förra veckan. Det var sjuukt kul. Helt annan atmosfär än på skolan. Imorgon blir det heldag där, så jag hoppas att jag mår bättre. Tänker dra iaf hehe. 

Nej nu får jag ta å skärpa mig, läjter switis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0