Wazzaaaah

Datum: 2011-02-27 | Tid: 13:16:53

Idag är jag väldigt glad. Vet inte riktigt varför
.. Kan vara för att man inte behöver dra till skolan imorn! Och massa små anledningar. 

Träffade bästa igår och vi snackade girlystuff och taggade inför imorn. Jag ska ju på White Lies imoooorn! Så sjukt awesome kommer det bliii. Är taggad till tusen, eller nåt, haha. Jag fick en poster av henne som hon hade tagit till mig också, som jag ska visa. De är bäst. Det spelar ingen roll om de inte är så bra live. Det kommer bli såå bra ändåå! 

Nuu, ska jag försöka städa mitt rum och sen försöka (eller inte) plugga och sen njuta av att man är ledig. 

Nu ska jag fiska information, tjiaoo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0