Wait what

Datum: 2011-02-10 | Tid: 20:46:35


Plugget där det alltid ligger, bredvid mig och min älskade datormaskin.

Vad är det här för skitväder, det är ju helt sanslöst. Bad jag om mer vinter? Nej jag bad om sommar. Suckar och klagar, det är det jag gör va.

Nej men, hade engelskaredovisning idag, den gick bra. Tror jag i alla fall. Jag hade inte övat någonting (hehe) Men det har varit så mycket plugg denna veckan. Har pluggat mycket varenda dag liksom. Jag har varit duktig faktiskt. Hade matteförhör också, fattade ingenting först, men sen lossnade det och jag skrev lite som jag trodde att det var och då blev det tydligen rätt. Den här veckan har gått bra, jag fattar egentligen inte hur jag har lyckats. Och imorn är det freeedaaag, underbart! Jag ska på bio på kvällen med världens bästa Berna och se Trassel! Awesome. Den verkar riktigt bra faktiskt! Och vi är värda det efter en hård vecka, haha.

Nu ska jag plugga vidare genetik, har prov imorn. Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0