Sing it to me

Datum: 2011-02-25 | Tid: 19:25:18

Äntligen fredag, och äntligen loov! Så nedrans skönt. 

Hade heldag på Solvalla idag, lika kul som förra gången var det. Väldigt najs dag, istället för vanliga lektioner liksom. Det är så kuul, och jag vill ha en häst hihi. Vänta bara, om några år kommer jag vara en världsberömd kusk, (kuskinna?) Linn Strandberg kommer vara ett omtalat namn. Tehe. Det tråkiga är att mitt namn är jättevanligt. 

Jaha, nu snackar pappa om en ny tv också, det var på tiden. Alltid "Nej men vi väntar med att köpa en ny tills denna går sönder". Miljövänliga jävlar. Hehe skoja, det är super. Meeen, nu ska jag njuta av fredagen, gör det ni med! Aha, ska tydligen smaka på romsåsen.

Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0