Jag har en skallerorm i min stövel

Datum: 2011-02-12 | Tid: 15:48:51


Mitt favoritnagellack hihihihi.

Jag sitter här i mitt rum och tänker på livet. Nej, det gör jag inte, jag städar mitt rum.. Mycket roligare. Men tänk vad allt var lätt när man var en liten kis. Det var goda tider det. Jag vill bara ha sommar och värme, då blir jag mycket glad. 

Igår var jag på bio som sagt. Mycket trevligt, istället för skola. Och filmen var superbra. Kollade på kläder gjorde vi också. Sen på kvällen tog jag det bara lugnt, la in massa klipp här hehe, bra eller hur? Jag tittade på Vampire Diaries, Veronica Mars och sen She's the man. Den filmen är så bra. You m-must bee my roommates. Seeen, gick jag och la mig. Det var den underbart sköna dagen.

Idag gick jag upp sent, fy skäms, och nu städar jag lite och gör lite annat också. Men nu ska jag käka "lunch".

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0