Jag har en pall men pallar inte

Datum: 2011-02-05 | Tid: 13:31:03


Jag tycker om mina tights. Bilden är från nyårsafton, hemma hos min fina syster, som Josefin har tagit.

Inte för att man ser så bra men:

Tights - gina tricot, 249?:-
Topp - gina tricot, 199? :-
Bolero - new yorker, från syster.
(hehe, säker på priserna där..)

Det snöar ute. Dö, eller? Kan inte bara snön ge sig nu. Den har fått sin time in the spotlight. Snön är en attention whore. Typ. Hahah, va hemskt det lät. 

Min dag:
  • Plocka in alla kläder mitt rum
  • Plugga hästkunskap
  • Göra omelett till lunch
  • Plugga idrott
  • Plugga engelska
  • Plugga samhällskunskap (om jag hinner och orkar)
  • Kolla vad bästa vännen gör och kanske träffa henne, bio?
Aa, typ så. Vilken underbar lördag. Eller inte, men men. Berna meddelade mig igår om att vi har stalltjänst tillsammans, vecka sju. Det blir topptopp. Hade inte klarat av att bo på skolan själv på helgen. Det blir så mycket roligare om man är två, haha. Så, det blev man glad av. Nästa vecka har jag typ två förhör, två prov, tre inlämningsuppgifter och något mer säkert som jag inte kommer ihåg nu. Det blir en rolig vecka. 

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0