Good life.

Datum: 2011-02-09 | Tid: 18:15:56



Snyggsnyggsnygg hehe. ♥

Gud va min blogg måste vara tråkig att läsa. Jag har bestämt mig för att den ska bli roligare! Så vänta bara! Idag gjorde jag kemiprov, fick VG (omg right?) trodde kanske max G haha. Och. OCH. Vad äter ni förresten? Jag uundrar vad ni äter. Och vad ska ni äta till efterätt? Det kanske låter gott. Okej förlåt. Fick tillbaka ett genetikprov också, som jag tydligen hade fått MVG på, där ser man. 

Jag hoppas att det blir nåt med mitt "på G-helgjobb" snart för jag är så shoppingsugen så det är galet. Snart så. Jagjagjag har inte mer att skriva om just nu, ska plugga, åh va kul. Men, vänta bara.. Snart kommer ni inte kunna hålla er borta från min lilla fina blogg!

xoxoxoxo 


Kommentarer
Postat av: bajsberna

din blogg är bäst hhihihihiih <3

2011-02-09 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0