Give me summer.

Datum: 2011-02-01 | Tid: 15:56:57


Vill ha sommar så sjukt mycket nu så det finns inte.

Den här dagen började helt okej
. Men blev sedan sakta sämre och sämre. Drog hem tidigare från plugget för att jag mådde sjukt illa efter lunchen. Hoppas inte det var kycklingen, haha. 

Jag och Berna försöker lösa hela stalltjänsskiten. Vi har nämligen stalltjänst på olika veckor, jag har nästa vecka och hon veckan efter. Och det är klart att vi vill ha samma vecka, när man måste bo där över helgen och allt. Annars blir vi ensamma liksom. Men det är inte så lätt det där. Blir så irriterad på folk i min skola ibland. Men inga sura miner nu! Allt ordnar sig.

Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka må bättre. Sen plugga om jag orkar med det. 

pussis

Fotot taget: i sommras på Nannas landställe, av min vän Josefin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0