Filmkväll

Datum: 2011-02-12 | Tid: 22:17:27


Mystoffelsockorna fick jag av mamma och pappa i julklapp, de är från indiska.
Och mysbyxorna är från england, från syster. 

Jag sitter i myskläder och kollar på Dreamgirls med mami. Den är bra den filmen. Eddie Murphy är så bra. Och alla sjunger så bra. 

Dagen har varit jätteskön. Har mest bara tagit det lugnt. Men imorgon måste jag plugga och packa. Har stalltjänst nästa vecka nämligen, är borta hela veckan inklusive helgen. Då kommer jag inte kunna blogga något typ. Men vi får se. Jag ska iallafall ta med min kamera och försöka fota lite ponnisar och så. Så jag kan lägga upp bilderna här sen och visa alla söta hästisar. 

Men nu fortsätter filmen, så vi hörs imorn. Godnattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0