23:18:53

Datum: 2011-02-04 | Tid: 23:18:53


Jag använder min anslagstavla som en minnestavla istället. Mycket bättre. Va fint att man ser mitt ansikte på bebisbilden.

Jag har precis tittat på I rymden finns inga känslor
. Mamma och syrran hyrde den. Har redan sett den på bio men den är sjukt bra faktiskt. Väldigt sevärd. Och göllig hihihi.

Drog till skolan imorse men mådde inte bra alls. Så jag snackade med min travlärare, hade trav hela dagen idag egentligen, och hon tyckte att jag skulle dra hem. Jag har inte alls missat mycket hästövningar förut så det var ingen fara. Men det vill man ju inte liksom. Det är klart att man vill vara med. Nästa vecka ska vi börja köra på Solvalla. Ska bli sjuukt kul!

Igår var jag hemma hos Berna och pluggade, så jag hann inte blogga. Ååå jag måste plugga så mycket i helgen. Vi har bajsmycket nästa vecka :(

gonaatt nuu så höörs vii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0