Plugg

Datum: 2010-09-22 | Tid: 21:54:16
...Gör mig på dåligt humör. I alla fall matte. Fyfan. Jag pallar inte, det är typ aslätt och jag krånglar till det för mig. Jag sitter och pluggar med syster som är så snäll och hjälper mig, och då fattar jag allt. Sen när jag sätter mig ner själv, så går det inte lika bra. Kan bero på att jag är sjukt trött också. Antagligen därför. Har typ ont i huvudet. Detta matteprovet kommer inte gå bra. Men men, det får väl bli så då. Det kommer ju fler prov. Haha. Anyway, ska sova nu, det behöver jag!  Design och så kommer i helgen om nån kotte bryr sig. Jag själv gör det i alla fall. Det är väl toppen. Ska göra massa annat kul i helgen också har jag bestämt, eller saker som behövs rättare sagt.
Nu blir det älskade sängen! Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0