Nån rubrik bara

Datum: 2010-09-20 | Tid: 22:33:04
Trött, som vanligt. Denna kvällen har jag inte gjort det jag hade tänkt. Jag har inte orkat. Det känns inte så bra. Men men, gjort är gjort liksom. Jag får ta igen allt imorn. Jag började fixa designen ikväll också, men så fuckade det sig och funkade inte när jag skulle ladda upp headern, så det blev inget. Får bli i helgen när man har mer tid.
Jag vet inte riktigt hur jag mår idag. Morgonen började dåligt, var på pissigt humör, jag har ju alltid dåligt morgonhumör men i morse gick typ allt fel. Missade bussen också, fast pendeln var försenad så jag hann fast jag tog nästa buss. Tur det. Sen blev jag lite gladare när jag träffade mina fina. Sen typ, blev det sämre igen... Eller nåt. Nu är jag väl mest bara trött, och trött på mig själv. Så, så bra har min dag varit.
Jag vill bara att det ska hända något. Nåt roligt för en gångs skull, som gör mig glad, som jag inte väntat mig. Någonting åt det hållet. Så.. Vi får se hur dagen börjar imorn och om någonting roligt har hänt. Lol. Vem försöker jag lura?
Jaja, inte depp nu, ska sooova!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0