Söndagsväder

Datum: 2010-10-24 | Tid: 14:35:26
Verkligen, eller hur? Så trist väder som det kan bli typ. Jaja, det blir ändå matteös idag så det spelar inte så stor roll. Har prov imorgon nämligen. Så ni vet bara. Så kan ni hålla tummen för mig. Ehe.
I helgen har det inte hänt jättemycket. Som jag kanske hade tänkt förut.. Det blev i alla fall myskväll igår med Ida, Berna och hennes pojke Rasmus. Det var soft. Och... Vi pluggade faktiskt lite matte! Amazing I know. Så, nu vet jag hur man gör det mesta. På andragradsekvationer. Meehp. Inte så kul, men det är prov imorn sen är det över liksom.
Nu ska jag börja med plugget I guess. Back latah!



Fejksmile?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0