Pluggkväll

Datum: 2010-10-12 | Tid: 18:36:15
Hejsan svejsan tjohejsan!
Idag har jag haft låång dag i plugget. Som btw är, kom på att jag inte har berättat, Berga Naturbruksgymnasium, för er som inte vet. Där går jag häst-natur :) Men idag blev det ingen häst utan bara natur haha, nejmen, bara en lång dag med teoretiska lektioner. Fast det blev ingen matte som jag skulle haft i två timmar för vår lärare strejkar tydligen? Det är lite sjukt. Skönt att slippa matten kanske, men vi behöver, eller jag iaf, verkligen all tid man kan få. Kommer inte hinna klart med allt annars. Aja, vi får se om han kommer imorn haha.

Igår, berättade inte jag, men hade lust att göra det nu. Skolan alltså. Matte på morgonen sen hästövningar hela eftermiddagen, vilket innebär trav för mig. Ni vet när man sitter bakom hästen? Hihi. Det är askul iaf, och jag är väldigt nöjd att det är det jag har valt i skolan. Jag körde en häst som heter Dansören, kallas Sören. Han var mysponni och pigg och glad! Det gick bara bra.
Så nu vet ni lite sånt. Det kommer komma väldigt mycket sånt, om hästar å grejer, så ni är beredda på det hehe.
Ponnisar e best!

Nu har jag precis käkat lite skorpor och ska sätta igång med plugget. Mikrobiologi blire, om bakterier och stuff, inte lika kul :( Men man lär sig nya saker iallafall! Prov på torsdag så nu sätter jag igång,

Hörs senare!


En annan häst på skolan som heter Fresa! Så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0