Lugnt

Datum: 2010-10-18 | Tid: 21:55:58
Sitter och käkar mammas goda paj. Mumsi. 

Skulle beställa kläder från ellos idag, den där västen bl a. Som jag verkligen verkligen verkligen ville ha. Så finns den inte kvar i min storlek. Ringde dit, fick samma svar. Varför ska det alltid vara så? Lite larvigt och bli ledsen på något sånt, men den va liksom min.

Körde Mona och Santana idag. Det gick bra! Mona va pigg och glad, henne körde jag på flisen tre varv. Sen hann jag köra Santana också för det var bara jag på lektionen idag, så det blev typ som privatlektion för mig med Sara (min travlärare) det var sjukt skönt! Vi körde på rakan andra gången och körde snabbtsnabbt, Takida, som Sara körde, var jättepiggis så det gick fort hihi. Men det var en riktigt härlig lektion

Har det lugnt nu, inget plugg. Asfrknskönt. Ska se en film tror jag. När man ändå kan liksom. 
Vi höres



Älskar min bebisplutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0