Inköpslista

Datum: 2010-10-11 | Tid: 23:22:45
Lite saker jag ska köpa längre fram, när jag har ze cash:
  • En parkas från ellos.com, som jag inte hittar på hemsidan just nu men den är fin iaf :D
  • En (ser det ut som) asmysig väst, också från ellos:
Måste ha den!
  • Skor till november/sena hösten, typ dessa:
Från Deichmann, som jag egentligen inte brukar gilla... Men dom skorna ser sköna ut!
  • En mysig kofta till vintern, denna ser bra ut:


Också från ellos, åh vad jag tycker om ellos!
  • Och slinga håret ska jag göra!
Det är det jag vet just nu, sen kommer man ju på mer med tiden..
Nu är klockan mycket och jag börjar tidigt imorn, så nu ska jag sova i min bästa säng.

Godnatt på er, dröm fina drömmar och vakna med ett glatt humör imorn!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0