Duktig, eller?

Datum: 2010-10-12 | Tid: 22:57:58
Nu har jag pluggat typ heela kvällen. Vet inte varför det tog så lång tid egentligen, men har typ skrivkramp. Har kvar att skriva, men nu är klockan mycket och lilla jag behöver min sömn. Tycker ändå att jag har jobbat på bra hihi.

Tänk va bra man har det egentligen. Man har någonstans att bo, man får mat varje dag, man får gå i skolan och man har rent vatten att dricka. Tänk barn som inte får göra allt det. Som inte ens har rent vatten.
Man ska vara glad att man bor här, och att man har det så bra. Även fast det egentligen inte hjälper dom som har det svårt, så kan man tänka på det iallafall och uppskatta vad man faktiskt har. Inte klaga så mycket, som jag själv brukar göra. Men jag ska försöka sluta med det nu, för jag har det så otroligt bra!

Nu ska jag ta en bit kladdkaka och sen sova.
Sov bäst!


Tjockishestar som jag och min kompis Therese hyrde i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0