I want a perfect moment.

Datum: 2010-11-17 | Tid: 19:18:28
Tjabbatjena alla jättemånga läsare mina! Hehehe. Hoppas ni mår bra. Det gör jag, har ont i huvudet, men bara att sova mer så slipper jag det. 

Dagen har varit brao. Slutade tidigt och sen åkte jag och Bernis till våran framtida praktikplats och hälsade på. Det verkade jättemysigt och de var så trevliga så! Det blir nog toppen det där. Hoppas vi.

Det är inte långt kvar till jullovet nu! Kommer gå sjukt snabbt. Snart är det ännu ett nytt år. Det är faktiskt läskigt det där med att tiden går så fort. Den går för fort. Det är klart, jag vill bli 18 så tills dess kan det få gå ganska fort. Men sen liksom. Livet bara flyger iväg. Ojojoj säger vi då. Take it easy little peasy. Peasy? Haha, det var nåt nytt. 

Sail away, sail away, sail awaay!



Ida saknas i trion, nu är det bara en tvåo, haha.
Love ya!
(Min idrottslärare fick vara med på ett hörn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0