helt. slut. punkt.

Datum: 2010-11-16 | Tid: 09:50:33
Jag skulle börjat 10.50 idag, det är ju värsta sovmorgonen ju. Men tror ni inte att jag försover mig? Jag är så sjukt trött. Satt uppe till ett igår och pluggade matte. Och inte var det till någon nytta, för jag har typ glömt allt nu och de sista minutrarna igår fattade jag ingenting. Det känns jätte bra. Hur ska det här gå då? Jo det får vi se om några timmar. Nu är det ju så underbart med min skola att den ligger mer än en timma bort. Och den sista bussen jag tar som stannar utanför skolan går en gång i timman. Landet eller vad? Så jag kan inte bara komma försent en kvart eller så, näe jag missar hela lektionen. Sweeeet!

Jaja, jag var väl för trött för det där. Men nu ska jag äta lite frukost och sen rulla.
Wish me luck!



Jag saknar sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0