Help I'm alive.

Datum: 2010-11-14 | Tid: 21:28:14
Jag är trööött. Som jag alltid är känns det som, det spelar ingen roll hur mycket jag sover. That's not guud, at all. Man ska vara pigg och glad det ska man! 

Jag sitter och tar det lugnt nu. Har pluggat matte idag, mycket också. Duktigt. Fast jag vet inte, det känns ändå som att provet kommer gå piss. Så känns det alltid. Provet är på tisdag, så vi får se. 

Jag har ont i min fot. Det är så ofta, med min högerfot, att jag har ont i den. Den är lite svullen också. Det känns inge vidare. Så det blir väl farbror doktorn med den. Så här kan man ju inte gå runt. Någon måtta får det vara!

Nu ska jag göra nåt,
puss



Lilla Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0