You said when we're apart, you close your eyes.

Datum: 2010-12-16 | Tid: 15:11:26
Nu ska jag också vara cool och lägga in bilden före inlägget


Mmm så gott. Någon som kan ge mig lite?

Jag är hemma, tralalalalaa. Slutade efter lunch idag. För jag och Berna är awesome

Jag är typ astrött, fast jag har sovit ganska mycket denna veckan. Det är nog vädret som gör mig seg. Pommes är i ugnen nu som snart ska bli uppätna av mig medans jag kollar på Skins. Mys, hihi. Jag måste plugga ikväll också, har ett litet prov imorn. Men det kommer jag nog inte göra iallafall hehe. Vi får se, så är det med mig ibland.

Igår dissekerade vi gris. Det var inte kul. Lite intressant kanske, men fan asså. Vidrigt värre. Jaja, jag överlevde ju!
Jag har inget annat att skriva om just nu, jag återkommer senare. 

Lämna ett meddelande efter tonen. PIIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0