White Lies

Datum: 2010-12-05 | Tid: 19:14:30
Är så sjukt grymma. Älskar dem. Och... det bästa är... ATT JAG SKA SE DEM I FEBRUARI MED NANNA! :D Frkn happyguurl. Kommer bli så awesome!

Jag sitter här nu i mitt älskade rum och lyssnar på White Lies. Måste ju ladda upp, hehe. Helgen har varit jättemysig. Min moster var här igår så vi åt god middag och julfikade och pratade och skrattade. Det är mysigt att bara vara med familjen ibland. Idag har vi adventstagitdetlugnt haha och fikat också! Kommer bli tjock på alla bullar och kakor och allt godis i jul. Men det hör väl till?

Imorn måste jag gå upp mycket tidigt för att åka iväg på en sista veckas praktik på Jursta. Dessa veckor har gått galet snabbt. Det är lite tråkigt och mycket tråkigt. Men skönt att "flytta hem" igen. Orkar inte med skolan dock. Men det är bara en vecka till efter praktiken sen är det jullov! Underbart. 

Nu ska jag snart käka middag, sen baka lussebullar som ska med imorn och sen bara njuta av söndagskvällen.
Ha en fin vecka mina vänner!



Denna filmen är bara bäst.
Draken är så sjukt söt att man bara dör.
Och hela filmen är bara underbar.
How to train your dragon.
Om du inte har sett den, se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0