Värre

Datum: 2010-12-12 | Tid: 15:16:09
Okej, om ni har tittat på nyheterna eller ens gått ut idag så vet ni att det var en man som sprängde sig igår. Och det var honom jag var närmast, så det var det jag och mamma hörde. Fyfan asså. Det är hemsk faktiskt. Tänk om vi hade gått närmare liksom? Men det gjorde vi inte som tur var. Så man slapp se det hela. Anyways. Slutsnackat om det där för min del, it's all over the news i alla fall.

Min praktik då. Var underbar. Typ den bästa man kunde ha. Är sjukt nöjd. Människorna var hur trevliga som helst, såsom hästarna och hela miljön. Och vi var tydligen duktiga tjejer, för vi fick med oss ett rekommendationsbrev hem som man kan ha med sig när man söker jobb, asbra skrivet. Och varsin julklapp! En väldigt fin ljusstake, den passar perfekt i mitt vita rum hihi. Berna har fotat som hon lovade, så bilder kommer sen!



Här är iaf Max! Sööt, right? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0