This is bigger than us.

Datum: 2010-12-13 | Tid: 19:56:45
Man läser bara mer och mer om "olyckan i centrala Stockholm" nu. Det är hemskt. Jag tänker hela tiden också, "vad hade hänt om..". Men det är bara bättre om jag låter bli att göra det. Han hade ju flera bomber på sig, och skulle antagligen ut Drottninggatan men hann inte. "Vad hade hänt om.." Jaja. Förlåt. Jag ska sluta nu. 

Idag började jag skolan igen haha. Det känns som jag har haft lov och jobbat på lovet. Började väldigt sent, kvart i ett, asnajs. Så utvilad flicka! Det är skön..t. Hehe. Vi har bara temavecka denna veckan, vi jobbar med... Ja vad är det vi jobbar med? Eh, hahah, det har iaf varit föreläsningar om hästens förlossning, förlossningskomplikationer och intro för veckan idag. Vi ska typ göra en plansch och ha ett litet prov på fredag. Inget stort verkar det som. Det är sweet såhär innan jul. Fast. Vi ska dissikera, det gillas inte. Usch.

Nu ska jag tydligen äta. Haha, vilken övergång, men jaja!
Later

love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0