Segoberto

Datum: 2010-12-03 | Tid: 19:22:40
Det var lite längesen hehe. Jag har praktik som sagt, och förra helgen var jag helt slut och gjorde verkligen ingenting. Orkade inte ens skriva ett inlägg. Okej, riktigt så trött kanske jag inte var men det blev bara inte av haha. Åkte i alla fall tillbaka till Jursta i måndags och hade en till veckas praktik. Det är så mysigt där och de är så trevliga! Hästarna är sjukt mysiga också. Jag är nöjd, Berna är nöjd (vad jag vet ppp) och snön gör oss kalla men vi står ut! 

3:e december redan. Går inte tiden lite väl fort? Det tycker jag. Snart är det 2011 liksom. Lite läskigt. 

Ikväll blir det fredagskväll med lugn och ro med Nanna. Som mina fredagar brukar se ut hihi. Och mamma gör typ julfint. Eller, börjar i alla fall. Det är väl lika bra. Jag tänkte faktiskt handla julklappar i helgen så har man det gjort. Så ni vet bara. Jag vet att ni bryr er jättemycket.

Nu ska jag se om jag kan hjälpa till med något. Eller inte :D



Det finns en hund på Jursta som heter Max,
han ser lite ut så.
Han är söt och knäpp.
(Riktiga bilder från Jursta kommer sen också, Berna ska fota har hon lovat!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0