No one's got it all.

Datum: 2010-12-19 | Tid: 22:40:46
Sorry för den sega uppdateringen. Men det har varit lite mycket de senaste dagarna. Jag har jullov nu i alla fall! Så sjukt jäkla skönt! Efterlängtat

Jag har precis tänt lite ljus och ska sätta mig och titta på Skins. Och sen kanske se någon film. Dricka thé också. Myskvällar in my heart. Jag behöver tänka. Haha, det där lät som att jag aldrig tänker. Som jag gör. Men jag måste tänka efter mer. Tänka på hur jag verkligen vill ha saker. Så ni vet. Allt ordnar sig tillslut. Säger man inte så?

Nu ska jag värma thévatten och sätta mig i sängen som faktiskt också fungerar som en soffa hihi.
Vi hörs. ♥



Tänd ett ljus och låt det brinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0