Kul såhär innan jul

Datum: 2010-12-21 | Tid: 21:26:48

Älskar min ljusstake som jag fick från Jursta!

Jag är sjuk :( Som en gnu typ. Förkylning så det stänker om det. Hehe, jag nyser mycket, fattar ni? Okej. Den var torr, riktigt torr

Idag skulle jag ha träffat min vän Astrid som jag inte har träffat på år och dar. Och då menar jag verkligen år och dar. Vi skulle köpt julklappar. Men nej. Jag går och blir sjuk istället. Yaay! Anyways. Får stressa med klapparna som vanligt. Och träffa Astrid också, måste ske på lovet! Imorn ska jag egentligen träffa gamla gänget igen och baka lussebullar. Men jag vet inte, om jag mår såhär så... Vi får se hur lilla jag mår imorn helt enkelt.

Mamma och pappa har köpt gran nu! Eller de gjorde det igår. Så det luktar riktigt gott här hemma. Jag älskar doften av gran. Mysigt, tihi. Nej nu ska jag nog se en film eller något sånt. Eller kanske Skins. Men förra avsnittet slutade så hemskt så jag vet inte om jag vågar. Plus att det är det sista avsnittet. Jag tror inte att det finns fler säsonger än fyra som är engelskt. Finns det? Jag hatar när serier tar slut. 

Godnatt och allt sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0